Jeigu domitės konkrečia preke ir Jums iškilo klausimų ar norite sužinoti, kada užsakytos prekės bus pristatytos, rašykite mums el. paštu [email protected] arba skambinkite telefonu +370 525 952 73. Užsakymai internetu ir elektroniniai laiškai adresu [email protected] priimami bet kuriuo paros metu. Į Jūsų skambučius ir elektroninius laiškus atsakysime darbo dienomis nuo 9:00 iki 17:00 val.
Ne, šiuo metu šios galimybės nėra, tačiau ši funkcija galbūt bus įdiegta ateityje.
Galima apžiūrėti WAWA parduotuvėse, esančiose visoje Lietuvoje, tačiau wawa.lt ir parduotuvių asortimentas ne visiškai sutampa, tad galite nerasti wawa.lt patikusios prekės fizinėje parduotuvėje.
Gavus Jūsų užsakymą, Jūsų nurodytu el. pašto adresu išsiunčiamas el. laiškas, patvirtinantis užsakymo gavimą. Jei padarėte užsakymą ir po kelių valandų nurodytu pašto adresu laiško negavote, patikrinkite el. šiukšlių katalogą (angl. spam box, junk mail ir pan.), jei ir ten laiško nerandate - užsakymas atliktas neteisingai.
Jeigu gavote užsakymo gavimą patvirtinantį laišką, galite būti tikri, jog užsakymas yra vykdomas. Nė vienas užsakymas nėra praleidžiamas ar pamirštamas.
Kai užsakymas išsiunčiamas, apie tai Jus informuojame automatiniu pranešimu. Prieš pristatant siuntą su Jumis susisieks kurjeris ir galėsite susitarti dėl tikslaus pristatymo laiko.
Galima, jei Jums nebuvo pranešta, kad prekės jau išsiųstos. Pageidautina, kad apie užsakymo panaikinimą praneštumėte kuo anksčiau el. paštu arba telefonu.
wawa.lt parduotuvėje prekes galima užsisakyti tik internetu. Tačiau kilus klausimams visada galite skambinti arba rašyti el. paštu.
Perkant avalynę ir priežiūros priemones este.lt atsiskaityti galima šiais būdais:
• ELEKTRONINE BANKININKYSTE
Internetinėje parduotuvėje už prekes galima sumokėti naudojantis populiariausiomis elektroninės bankininkystės sistemomis: AB bankas „Swedbank“, AB „SEB bankas“, AB "Luminor Bank“, Medicinos bankas, AB „Citadele bankas“, AB „Šiaulių bankas“.
• KORTELE
Atsiskaitykite internetu MasterCard, Visa mokėjimo kortelėmis.
• APMOKĖJIMAS PRISTATYMO METU
Atsiskaitykite užsakymo pristatymo ar atsiėmimo metu.
Prisijunkite prie savo wawa.lt paskyros ir peržiūrėkite „Mano duomenys“ skiltį. Skyrelyje „Užsakymų istorija“ galite matyti ar užsakymas apmokėtas. Jei apmokėta ne visa užsakymo suma, užsakymo statusas bus „NEAPMOKĖTAS“. Užsakymas bus „APMOKĖTAS“, kai matysime, kad visa užsakymo suma pervesta į UAB „Šiuolaikinės mados centras“ sąskaitą.
Jei nepavyko sėkmingai apmokėti per elektroninę bankininkystę (nutrūko interneto ryšys ar pamiršote slaptažodžius), susisiekite su wawa.lt klientų aptarnavimo vadybininku el. paštu [email protected] arba telefonu +370 525 952 73.
Klientui sąskaita faktūra yra išsiunčiama kartu su preke.
Lietuvos teritorijoje avalynės pristatymas yra nemokamas! Jeigu užsakymo suma mažesnė nei 39 EUR. Siuntos pristatymo kaina į DPD paštomatą – 1,99 EUR; pristatymas į namus per DPD kurjerių tarnybą – 3,49 Eur.
Išsiuntus Jūsų užsakymą, apie tai Jus informuojame automatiniu pranešimu. Prieš pristatant siuntą su Jumis susisieks kurjeris ir galėsite susitarti dėl tikslaus pristatymo laiko.
Pristatymo laikas 1 – 3 darbo dienos.
Jeigu jums netiko prekės dydis, prekę pasikeisti galima bet kurioje WAWA parduotuvėje. Jeigu tokios galimybės neturite - grąžinkite netikusio dydžio prekę ir iš naujo užsisakykite pageidaujamą dydį.
Pirmiausia reikia kreiptis el. paštu [email protected] ir paaiškinti situaciją. Būtų gerai, jeigu pateiktumėte vaizdinę medžiagą.
Brokuotos prekės iš wawa.lt parduotuvės grąžinamos/pakeičiamos nemokamai. Norėdami prekę grąžinti į vieną iš WAWA parduotuvių.
Geros kokybės, tačiau nepatikusias prekes galima grąžinti per 30 dienų nuo užsakymo pateikimo dienos, tačiau tik tada, jei įsigyta prekė nebuvo dėvima. Grąžinimo būdai:
• Į parduotuvę. Norėdami prekę grąžinti į parduotuvę užtenka turėti sąskaitą faktūrą, kurią gavote su preke arba užtenka žinoti užsakymo numerį, avalynę galite nunešti į Jums patogiausią WAWA parduotuvę. Parduotuvėje pinigai Jums bus grąžinti grynaisiais. Išskirtiniais atvejais Jums teks palikti prekę parduotuvėje, o pinigai bus pervesti į Jūsų banko sąskaitą per 14 dienų.
• Paštu. Užpildykite grąžinimo formą, kuri buvo pridėta prie Jūsų įsigytos prekės. Šią formą įdėkite į dėžutę kartu su grąžinama preke. Dėžutę tvarkingai užklijuokite ir paruoštą siuntą išsiųskite šiuo adresu:
Parduotuvė WAWA, PC AKROPOLIS
Karaliaus Mindaugo pr. 49, Kaunas
Lietuva, LT-44333
• Per DPD Pickup. Paruoškite pakuotę pagal aukščiau pateiktą instrukciją. Vėliau ant dėžutės priklijuokite vieną etiketę su barkodu (ją gavote kartu su užsakyta preke), antra etiketė lieka Jums. Jeigu grąžinamą prekę įpakuojate į internetinės parduotuvės maišą, būtinai nuimkite seną kortelę su adresu. Tvarkingai paruoštą siuntą pristatykite į Jums artimiausią DPD Pickup siuntų tašką ar terminalą.